با کلیک روی تابلو به صفحه اصلی وبگاه بروید

جمعه، دی ۲۸، ۱۳۸۶

هشدار


هشدار در مورد سوء استفاده از نام و ایمیل
دوستان گرامی
ازدیروز شخصی یا جماعتی!! با نام و نشان من ایمیلی (مشابه با ایمیل سابق من در سایت طلیعه) درست نموده و با فرستادن میل به دوستان و آشنایان من در خارج کشور از آنان تقاضای عکس های شخصی!و نوشته و نامه برای درج دروبسایت و سایت من!! نموده اند.توجه دوستان گرامی ام را به این سوء استفاده جلب می کنم.ایمیل


متعلق به من نیست و به هیچوجه به درخوستهای صاحب این ایمیل جواب ندهید و از آنجا که صاحب میل در دسترس نیست خود میل رابه نیت صاحب بزرگوارش! به سطل زباله بسپارید. ایمیل عمومی من همانست که در سایت مورد دسترسی است و ایمیل سابق من که خیلی کم از آن استفاده می کنم عبارت بود از


که فرد یا گروه سوء استفاده کننده با اضافه کردن یک
e
به آخر
esmail e
خواسته است ایمیلی مشابه ایمیل من درست کند.بعد از توجه دادن دوستان به این نکته و این که این مزاحمت پس از قطع مزاحمتهای نوشتاری حضرات در قسمت کومنت سایت و ادامه فرستادن انواع و اقسام ویروسها شروع شده است، به فرد سوءاستفاده کننده یاد آوری می کنم که من شماره کامپیوتری را که این میل از آنجا فرستاده شده را در دست دارم و در صورت ادامه این مزاحمت از طریق قانونی اقدام خواهم نمود.
اسماعیل وفا
هجدهم ژانویه دو هزار و هشت

هیچ نظری موجود نیست: